Радио Онлайн - Онлайн Радиостанции

Радиоастрономия | Радио реклама | История на онлайн радиото | Радио излъчване | Радио вълни | Радио телеграфия | Адреси на онлайн радиа | Блог за онлайн радио

Радио рекламата и радио рекламодателите

Радио рекламата е много достъпна и ефективна. Нищо не може да се сравнява с въздействието на една добре измислена радио реклама, съчетана с честото и излъчване в ефир. За разлика от рекламите във вестниците, радио рекламите са нещо повече от мастило върху хартия. И за разлика от телевизионните реклами, слушателя не е в банята, когато се излъчва рекламата. Радио рекламата може да помогне на бизнеса Ви де генерира повече трафик, да генерира повече продажби и да увеличи печалбите Ви. А вие затова сте и в бизнеса в крайна сметка, нали?

Разходи по радио рекламата

Разходите по радио рекламата са може би най-очевидната и важна характеристика на рекламата по радиото. Ниските разходи и възможността за по-креативна реклама, оставят телевизията далеч зад радио рекламата. Дори и най-простият и най-евтин рекламен телевизионен клип, е значително скъп и отнема месеци за да се разработи. Докато радио рекламата е в пъти по-ефтина и се разработва в рамките на няколко дни или седмици. Цената на едно излъчване на телевизионна реклама варира, но най-често е в хиляди, сума с която в радиото може да рекламирате в няколко радиостанции в продължение на седмица. Друго важно нещо е, че в телевизията трябва да вложите хиляди за рекламен клип и рекламно време докато установите дали рекламата е била ефективна.

Въздействие на радио рекламата

Една реклама трябва да достигне до своята целева аудитория, в противен случай тя не е от полза. Радиото има широк кръг от потребители. Дори и с алтернативните форми на медии, най-вече в онлайн пространството, броя на потребителите на радиото се запазва, което показва, че радиото продължава да бъде популярен избор на потребителя. А и в днешно време, пред радиото рядко стои въпроса дали ще може то да достигне до своите клиенти. Като тук не трябва да забравяме и онлайн радио излъчването.

Целенасоченост на радио рекламата

Третата характеристика на радиото, е неговата целева ефективност. Реклама, насочена към точните хора в точното време с точното послание на добра цена може да се реализира само посрдством радиото, за разлика от телевизията и печата. В резултат на което парите, изразходвани за реклама в радиото имат по-голяма възвръщаемост на инвестициите от която и да е друга медия.

Бъдеще, развитие и перспективи на радио рекламата

Има някои интересни нови промени и разработки в индустрията на радио рекламата, за които не се знае много. Нека да разгледаме някои от тези промени и начина, по който ще се отразят на радио рекламата.

ГугълАудио

Гугъл продължава да се опитва да разшири обхвата си отвъд онлайн рекламата. Радио рекламата на Гугъл е сравнително нова и има още много проблеми за разрешаване. Най-важен от тях е проследимостта на рекламните резултати. Наскоро бе представен онлайн инструмент за проследяване, който за радио рекламодателите играе роля на PPC инструментите за анализ при онлайн рекламодателите.

HD радио

Колебая се дали да споменавам HD радиото (един преход от аналогов към цифров радио сигнал), защото не е ясно точно каква стойност ще има тази технология за радио рекламата. Въпреки това, радио индустрията се опитва да наложи тази нова технология както в ефирните реклами, така и онлайн. Понастоящем ефектът за радио рекламодатели е неясен.

Трудно е да се прецени точно кога или как тези технологии ще започнат да оказват влияние, но това което знам, е че в момента радио индустрията, като цяло, се развива по начин, по който в крайна сметка ще създаде по-голяма стойност за прекия радио рекламодател.

© 2011 Радио Онлайн